Психологічна служба

Основною метою діяльності психологічної служби у школі є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу з метою компетентнісного самовдосконалення вчителя і учня на гуманістично – інноваційних засадах, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників.

Задачі психологічної служби школи:

  • створення сприятливого психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі;
  • профілактика негативних явищ і пропаганда здорового способу життя;
  • соціально-психологічний супровід дітей пільгових категорій;
  • здійснення профілактико-просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків.
  • сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умови для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
  • психологічне забезпечення допрофільного та профільного навчання учнів;
  • раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічне забезпечення інклюзивної освіти;
  • психологічний супровід випускників до та під час зовнішнього незалежного оцінювання.
Кадрове забезпечення соціально-психологічної служби

Практичний психолог

Полякова Катерина Вікторівна

Соціальний педагог

Цибуля Тетяна Миколаївна

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

Перелік документів, наказів, листів, які необхідно знати та використовувати в своїй роботі соціальному педагогу та практичному психологу.

1. Європейська соціальна хартія від 18 жовтня 1961 року. Прийнята Радою Європи в Турині. Вступила в силу 26 лютого 1965року.

2. Декларація прав дитини від 20 листопада 1959р.

3. Конвенція про права дитини від 2.09.1990р.

4. Закон України "Про охорону дитинства" від 26 квітня 2001 року.

5. Закон України "Про освіту" від 05.09.2017 р. № 1060-ХІІ. (Витяг)

6. Етичний кодекс спеціалістів із соціальної роботи.

7. Положення про психологічну службу системи освіти України

8. Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів від 19.10.2001 р.

9. Наказ МОНУ 28.12.2006р. № 864 "Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України".

10. Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах МОНУ.

11. Лист Міністерства освіти і науки України від 27.07.2007р. № 1/9-488

Кiлькiсть переглядiв: 319